Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2011 10:02 - Рецесия, оп рецензия!
Автор: ratte Категория: Лични дневници   
Прочетен: 639 Коментари: 0 Гласове:
1



Здравейте, всички в Blog.bg!
Весели празници и дано следващата година ни носи повече радости! Много отдавна не съм писал тук тъй като прескачах от wordpress.com и платен хост като дори ги бях събрал в обща визия. Реших да понамина и тук да видя какво става в тази блогосвера преди да дойде следващата 2012 година. На никой изминалата година не е била лесна, това не ме изключи и мен, но ме научи на много неща. Едно от който е че Платения хост позволява да имате яка визия да избирате под какво и как да е написан блога ви, да презентирате уменията си в WEB и програмирането. Но не е за тези който искат просто да споделят. Скъпо е да плащаш за пространство на сървър и трафик когато само накой те чете и нямаш доход от това. Не казвам, че никой не чете това което се пише в блоговете, но от рекламата в тях полза няма ако не се цъка по нея особенно тази на google. Но пък домеина ще си го запазя поне може да се редиректва към други адреси както сега си направих wordpress блога с адрес и www.getov.info който всъщност е платен домейн за който имах и хост но сега е редиректнат към блог платформата.
Но какво ви занимавам..... Весело изкарване на Нова Година и хиляди пожелания за Радости, Любов, Финансови Благополучия през новата година и леко писане и ползутворно писане!!!



Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ratte
Категория: Лични дневници
Прочетен: 62898
Постинги: 16
Коментари: 0
Гласове: 640
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол